
Praktische zaken voor zakelijke huurders
Tijdens het huren van uw object loopt u wel eens tegen vervelende zaken als een storing of onderhoud aan. Hieronder vindt u de praktische informatie om deze zaken te melden.
Huur- en geldzaken
- Servicekosten
Servicekosten voor huurders zijn kosten die huurders betalen voor de diensten die door de verhuurder worden aangeboden. Deze kosten kunnen variëren afhankelijk van de locatie en het type woning. Ze kunnen betrekking hebben op onderhoud, reparaties, schoonmaak, beveiliging, afvalverwerking, nutsvoorzieningen en andere gemeenschappelijke gebouwen. Servicekosten zijn meestal maandelijks, maar kunnen ook jaarlijks of zelfs eenmalig zijn.
- Huurfactuur inzien
U kunt wanneer u wilt uw huurfactuur inzien op ons huurdersportaal.
Reparaties en onderhoud
- Onderhoud
Wat moet ik onderhouden?
Als er een defect is aan het gehuurde, hoeft de huurder dat niet altijd zelf te betalen. Sommige defecten zijn voor de verhuurder. Voordat u een defect meld vragen wij u deze lijst door te nemen. Hierin staat welke kosten er voor verhuurder en huurder zijn.
- Storingen
Wat te doen bij een storing?
Heeft u een storing? Dan kunt u deze melden aan de hand van het huurdersportaal. De meldknop “Storing” vindt u rechtsboven op de pagina. Na het melden van een storing zullen wij deze zo spoedig mogelijk oppakken.
Is de storing levensbedreigend? Bel direct 112.

Nog vragen? Neem contact op.
Benieuwd naar onze aanpak? We maken graag kennis om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.