Storingen melden en reparatieverzoeken

Natuurlijk gaat er weleens iets kapot. Als het kan wachten, dan kunt u dit doorgeven in het huurdersportaal via onderstaande knop en is bellen niet nodig. Is het urgent, zoals bijvoorbeeld een grote waterlekkage, dan vragen wij u om telefonisch contact op te nemen, zodat wij de reparatie spoedig kunnen (laten) uitvoeren.

Storing melden

Veelgestelde vragen

  • Onderhoud

    Wat moet ik onderhouden?

    Als er een defect is aan je woning, hoeft de huurder dat niet altijd zelf te betalen. Sommige defecten zijn voor de verhuurder van de woningen. Voordat u een defect meld vragen wij u deze lijst door te nemen. Hierin staat welke kosten er voor verhuurder en huurder zijn.

    Hier zie je welke kosten voor de verhuurder zijn.

  • Storingen

    Wat te doen bij een storing?

    Heeft u een storing? Dan kunt u deze melden aan de hand van het huurdersportaal. De meldknop “Storing” vindt u rechtsboven op de pagina. Na het melden van een storing zullen wij deze zo spoedig mogelijk oppakken.

    Is de storing levensbedreigend? Bel direct 112.